Beheren van jullie bedrijfsgegevens en bedrijfsaccounts doe je binnen de pagina 'Ledenhoekje'.
Hoe ga je te werk?
1. ga naar de website van COLLECTIEF en klik op 'LEDENHOEKJE'
2. of ga naar de website van CASE en klik bovenaan rechts op 'inloggen'
3. log in met je e-mailadres als gebruikersnaam en je paswoord.
PS 1: standaard is je paswoord door het systeem ingesteld met je voornaam, maar we vragen om dit paswoord bij je eerste gebruik bij voorkeur te wijzigen naar je eigen paswoord. We kunnen het door jou ingestelde paswoord NOOIT zien of achterhalen (GDPR!). Als je je paswoord bent vergeten kan je een nieuw paswoord aanvragen via de link 'paswoord vergeten'
PS 2: De Collectief Contactpersoon van je bedrijf kan ook inloggen met de admin-account van je onderneming. Hiervoor is de gebruikersnaam het lidnummer van de onderneming bij Collectief en is het paswoord ingesteld bij het invullen van het aansluitingsformulier. Als je dit paswoord bent vergeten kan je een nieuw paswoord aanvragen via de link 'paswoord vergeten'. Dit nieuw paswoord wordt verstuurd naar het e-mailadres van de Collectief Contactpersoon.
Van zodra je bent ingelogd op 'Ledenhoekje' kan je onderstaande handelingen uitvoeren:
1. de bij Collectief opgegeven bedrijfsgegevens nazien en zo nodig aanpassen.
We adviseren om toch minstens 1x per jaar deze pagina te bezoeken en na te zien of alle informatie nog OK is (adres, namen contactpersonen, activiteiten, lid van de AV, ...).
Kijk op deze pagina zeker na of de Centrale Contactpersoon Collectief (de CCC) wel de juiste persoon is. De CCC is bij voorkeur een stafmedewerker ter ondersteuning van de directie.
2. Hier zie je de lijst staan van de personen die namens jullie bedrijf reeds toegang hebben tot Ledenhoekje en/of de CASE-bedrijfsvoordelen. (met als login hun e-mailadres)
3. Op deze pagina kan je bijkomende accounts aanmaken om nog meer collega 's toegang te geven tot Ledenhoekje en/of de CASE-bedrijfsvoordelen. Van zodra jeze account hebt aangemaakt zal deze collega vanuit de website automatisch een mailtje krijgen met zijn gebruikersnaam en start-paswoord.
4. Hier zie je de namen staan van de CASE-contactpersonen. (uiteraard enkel in geval je onderneming is aangesloten voor bij de CASE-dienst). Kijk deze gegevens best elk jaar eens na. Je kan deze op elk moment zelf aanpassen.
De Centrale CASE Contactpersoon (CC-CASE) is bij voorkeur de aankoopverantwoordelijke of iemand van de aankoopdienst of financiële dienst.
4. Hier zie je de namen staan van de YOU-P-contactpersonen. (uiteraard enkel in geval je onderneming is aangesloten voor bij de YOU-P-dienst). Kijk deze gegevens best elk jaar eens na. Je kan deze op elk moment zelf aanpassen.
De Centrale YOU-P Contactpersoon (CC-YOU-P) is bij voorkeur een stafmedewerker van de personeelsdienst (HR-verantwoordelijke, …)